Hej folkens.
Sagen er den at jeg igår var nede for at købe Mass Effect 2. Da jeg så kommer hjem og vil installere det fryser installationen bare efter kort tid. Men jeg søger så på nogle forums og finder ud af at jeg kan kopiere indholdet fra begge dvder over på min computer og så installere derfra. Problemet er så, at jeg kun når at hente den første dvd over inden mit dvd-drev går ned. Nu vil den simpelthen ikke læse nogen skiver (har også prøvet med andre end Mass Effect dvderne). Jeg har så prøvet at afinstallere min driver inde i enhedshåndtering og reboote, for at den skulle geninstallere sig selv. Dette kunne den godt, men det hjalp ikke.
Jeg har så også prøvet at kaste mig ud i at opdatere firmwiren, hvilket virker til at have slået den helt ud. Drevet larmer i hvert fald mere nu og jeg kan ikke længere se noget info om drevet inde i enhedshåndtering.
Men mit drev er en "samsung sh s223F".
Edit - jeg kører Windows 7 - ultimate 64bit. Hvis det skulle have indflydelse.
Til sidst vil jeg gerne lige sige at jeg har søgt en del på google og kigget diverse sider igennem, men nu vil jeg gerne høre hvad I kloge hoveder har at sige .
Håber meget I kan hjælpe.
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum