FAQ  Søg  Tilmeldte brugere  Grupper       Login  Tilmeld 

<  Nyheder vedrørende sveden.dk  ~  Offtopic!!!!!

Skriv nyt emne
Sol
Skrevet: Fre 15 jan, 2010 09:59
Besvar, med citat
Administrator
Administrator Indmeldt: 01. sep 2005 Indlæg: 5020 Geografisk sted: Hinnerup
Hej folkens.

Efter en del offtopic de sidste par dage, vil jeg gerne henstille til at folk tager trådene lidt mere seriøst, og respektere trådene lidt mere.

Hellere lave en spinn-off tråd end at spamme dem oprindelige.

Og lige en speciel henvisning til Paris_Hilton, du skal passe specielt meget på, du er kun stadig herinde på yderste mandat, så overvej venligst dine ord engang ekstra ellers må brændet falde igen...

Jeg vil helst ikke til at give gulekort over offtopic, er lidt at gå den forkerte vej, men fremover vil vi ikke tøve med at slette lidt indlæg, med eller uden advarsel. Bliver der slette indlæg vil den pågældende mod oplyse om det i tråden.

//Sol

Skrevet: Fre 15 jan, 2010 10:06
Besvar, med citat
Sveder
Sveder Indmeldt: 02. sep 2005 Indlæg: 3915 Geografisk sted: Lige bag dig.... BØH!
Nu er der elementer herinde. Både gamle og nye brugere der i lige så stor hvis ikke endnu større grad pisser på stemningen herinde.

Forslag til ændring af regler:
brug af anonymiseringsproxy er ikke tilladt. Specielt vil det være en skærpende omstændighed hvis det misbruges i forbindelse med overtrædelse af retningslinierne.

Ikke noget med 1. 2. 3. advarsel, mundtlig og skriftlig henstilling, bod og fortrydelse. Hvis man er over stregen så er det 1 uge ud af siden. Hver og hver eneste gang. Permban kan selvfølgelig komme på tale men indtil nu har det jo ikke haft den store effekt.

Skrevet: Fre 15 jan, 2010 13:38
Besvar, med citat
Ægte Bruger
Ægte Bruger Indmeldt: 07. sep 2007 Indlæg: 1574 Advarsler : 2Advarsler : 2
Jeg undskylder.

Men det er klart at når man ser seriøse tråde blive forsøgt, eller blive ødelagt gang på gang af bestemte brugere, der desuden ikke selv bidrager med noget konstruktivt til siden i form af tråde og intelligente observationer (jeg mener ikke at det at kunne konstatere at Paris_Hilton f.eks. er snot-dum er en specielt god og konstruktiv observation), og der yderligere ikke er nogen form for konsekvens, så antager man helt naturligt, at det må være i orden?

Nu kom så konsekvensen og det er jeg glad for, så må vi om folk tager den seriøst.

Og nu hvor du snakker seriøsitet, så er det forresten ganske tydeligt, at det er undertegnede, der har lavet langt de fleste indlæg, som kan betegnes aldeles seriøse og velskrevne. Så jeg forstår ikke helt din markante henstilling til lige netop Paris_Hilton.

Men fair nok. Nu ved jeg det i hvert fald.

Thunderman
Skrevet: Fre 15 jan, 2010 15:24
Besvar, med citat
Ægte Bruger
Ægte Bruger Indmeldt: 03. sep 2005 Indlæg: 1898 Geografisk sted: På svampe
mcp_dk skrev:
Nu er der elementer herinde. Både gamle og nye brugere der i lige så stor hvis ikke endnu større grad pisser på stemningen herinde.

Forslag til ændring af regler:
brug af anonymiseringsproxy er ikke tilladt. Specielt vil det være en skærpende omstændighed hvis det misbruges i forbindelse med overtrædelse af retningslinierne.

Ikke noget med 1. 2. 3. advarsel, mundtlig og skriftlig henstilling, bod og fortrydelse. Hvis man er over stregen så er det 1 uge ud af siden. Hver og hver eneste gang. Permban kan selvfølgelig komme på tale men indtil nu har det jo ikke haft den store effekt.

Hvem?

Resten er vel fornuftigt nok.

Thunderman

Jeg er stoppet med at bruge mit blinklys... Det rager fandme ikke alle de andre hvor jeg er på vej hen.
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside Add User to Ignore List
mcp_dk
Skrevet: Fre 15 jan, 2010 15:33
Besvar, med citat
Sveder
Sveder Indmeldt: 02. sep 2005 Indlæg: 3915 Geografisk sted: Lige bag dig.... BØH!
Thunderman skrev:

Hvem?

Dig. Men det vidste du vel godt. Og Greatbigasshole også. For nu bare at nævne to som åbenlyst og ofte opfører sig tåbeligt.

Skrevet: Fre 15 jan, 2010 15:41
Besvar, med citat
Ægte Bruger
mcp_dk skrev:

Dig. Men det vidste du vel godt. Og Greatbigasshole også. For nu bare at nævne to som åbenlyst og ofte opfører sig tåbeligt.

Ja... Men derfor kunne jeg da godt tænke mig at du kom med et par eksempler på at jeg "har opført mig tåbeligt"... Og specielt kunne jeg godt tænke mig et par eksempler på at jeg har gjort det helt grundløst og uprovokeret.

Edit: Forresten... Undskyld for OT i denne tråd Wink

Thunderman

Jeg er stoppet med at bruge mit blinklys... Det rager fandme ikke alle de andre hvor jeg er på vej hen.
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside Add User to Ignore List
Thunderman
Skrevet: Lør 16 jan, 2010 15:31
Besvar, med citat
Ægte Bruger
mcp_dk skrev:

Dig. Men det vidste du vel godt.

På forsiden er denne tråd præsenteret sådan: "Offtopic!!!!!
Et lille opråb om seriøsitet!!!!!"

Som det første svar i tråden vælger du så at angribe, blandt andre, mig... Det er sgu da hverken on-topic eller seriøst Rolling Eyes
Jeg kan så ikke helt forstå grundene til dit angreb, og spørger derfor til dem, dette vælger du så at lade være med at svare på... Det er sgu da heller ikke særligt seriøst.

At folk går offttopic, det er hvad der sker og at folk bliver lidt useriøse, det er også hvad der sker... Men når en enkelt person, som endda også selv synes at det er i orden at "pisse på stemningen" hvis nogen har trådt lidt ved siden af, så vælger at gøre begge dele, og endda af alle steder i en tråd hvor man bliver bedt om IKKE at gøre det, så grænser det sgu til dumhed. Rolling Eyes

Og ja, jeg kan, og tør, godt at komme med eksempler på mine beskyldninger... Jeg kan jo bare nævne tråden med Dutlings ønske om at downloade musik ulovligt... Dette var ifølge dig nok til at "han selv bad om det" da PH kaldte ham "til børn" og trans... Det er sgu da at pisse på stemningen.

I en anden tråd mener du at en anden bruger er på vej op i min anus fordi han er enig med mig... Igen er det dig selv som pisser på stemningen.

Altså.... Lad dog for fanden være med at spille hellig, når du nu helst vil være i ledtog med djævelen.

Thunderman

Sol
Skrevet: Lør 16 jan, 2010 18:04
Besvar, med citat
Administrator
Administrator Indmeldt: 01. sep 2005 Indlæg: 5020 Geografisk sted: Hinnerup
hmmmm skræmmende at måtte slette offtopic i lige præcis den her tråd.

Det fandme uhyggeligt du...

Vis ikke emner ældre end:  

Alle tidspunkter er GMT + 2 timer
Side 1 af 1
Skriv nyt emne

Gå til:  

Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum
© 2007 Sveden.dk | FAQ | Retningslinier | Ris & Ros | Bliv Sponsor | Kontakt | Statistik | Disclaimer phpBB | Mike Lothar